Millainen merkitys aikkaribrändeillä on digissä ja kenelle?

6.10.2019

Tervetuloa pohtimaan diginäkyvyyttä ja saamaan eväitä oman brändin digitaaliseen kehittämiseen
Aika: Torstaina 24.10. klo 16.30 alkaen 
Paikka: Ravintola Savoy, Eteläesplanadi 14, 7krs.

Ohjelmassa on paneelikeskustelu, jossa aikakauslehtitalojen edustajat Anna Ruohonen (liiketoimintajohtaja, A-lehdet), Maija Koski (päätoimittaja, Sanoma Media Finland) ja Petri Korhonen (toimituspäällikkö, Otavamedia) pohtivat aihetta. A-lehdillä on Meillä kotona -saitti, jolla julkaistaan useiden brändien sisältöä, Sanoma siirsi viime keväänä aikkarisisällöt menaiset.fihin ja on sittemmin jakanut digi- ja printtipainoitteiset brändit eri yksiköihin, Otavamedia tekee brändikohtaisia saitteja, joista osa on maksumuurin takana ja osa ei. Kaikilla on siis pikkuisen eri kuvio, mutta epäilemättä aiheeseen liittyvät pohdinnat ovat yhteisiä.

Keskustelun jälkeen meitä sparraa strategisen markkinoinnin ja johtamisen professori Petri Parvinen Helsingin yliopistosta paneelikeskustelun kommenttipuheenvuorossaan. Hänellä on osaamista digitaalisesta myymisestä ja bisneksen transformaatiosta. 

Aikataulu
16.30 Buffetruokailu 
17.00 Paneelikeskustelu
17.45 Petri Parvisen puheenvuoro
kysymyksiä & keskustelua

Ilmoittaudu heti tai viimeistään 17.10.2019 apy.ry@kolumbus.fi.
Ilmoita samalla ruokarajoitteet.

Apy ry
Elina Salo & Mikko Ilkko